Wednesday 3 July 2013

Kerjaya Anda Tiada Haluan?

Salam.

Ramai antara kita yang kecewa dan sedang memendam perasaan dengan kerja yang kita ada. Ada yang seronok dan tidak kurang juga yang tidak berpuas hati dengan beberapa perkara. Selama saya bekerja makan gaji selama hampir 12 tahun, ada 4 perkara yang dapat saya simpulkan. Perkara-perkara ini adalah syarikat, kerja, bos dan gaji. Sila perhatikan dengan teliti rungutan-rungutan yang telah saya lalui dan perolehi selama 12 tahun saya makan gaji.


Tepuk dada tanya selera. Di posisi mana sering kita fikirkan. Kebanyakkan antara kita sering persoalkan tentang gaji bukan. Maka jika itu yang sering kita persoalkan, tahukah anda bahawa anda perlu melakukan sesuatu untuk mendapatkan duit sampingan.


Kami di AIA Public Takaful Berhad, menawarkan satu peluang kepada anda menambah pendapatan sampingan tanpa perlu anda berhenti kerja. Mahukah anda jika diberi satu peluang anda mempunyai 2 pendapatan dalam satu masa. Hanya perlukan 3 bulan untuk merialisasikannya. Sesi penerangan secara PERCUMA!!!! Hubungi agen-agen berdaftar kami untuk menemui anda walau dimana anda berada atau datang terus ke Imtiyaz Consultancy Sdn Bhd, Taman Prima Sri Gombak untuk pendaftaran.

0 comments:

Post a Comment

LInkWithIn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...